Första matchen för Eneroth sen 26 november....Första vinsten senn 28 november.... Så jävlas dåligt å när Eneroth skull stå tänk Ja.... Förlust!!!!!! Brünäss lär kross oss på månda å ikväll tapp vi 6:e platse!!! Dä bli mycke gravtass ikväll!!! JUEL PÅ MÅNDA!! Bjudning av Forsmark å JJ....nä fy fan TÖMM Å GLÖMM 🤬🤬🤬
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Så jävlas dåligt å när Eneroth skull stå tänk Ja....
Förlust!!!!!!
Brünäss lär kross oss på månda å ikväll tapp vi 6:e platse!!!
Dä bli mycke gravtass ikväll!!!
JUEL PÅ MÅNDA!!
Bjudning av Forsmark å JJ....nä fy fan
TÖMM Å GLÖMM 🤬🤬🤬