{469}: Sen måste jag säga att jag är lite orolig för baksmällan över att Hållander kommer dra till nästa säsong. Framförallt hur beroende vi är av hans driv i 5 mot 5.
Där har Kapanen en riktig utamning framför sig.
Jag tror dock att vi kommer få bygga lite annorlunda, gåtna med en helt annan slagkraft på backsidan, likt Brynäs.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Där har Kapanen en riktig utamning framför sig.
Jag tror dock att vi kommer få bygga lite annorlunda, gåtna med en helt annan slagkraft på backsidan, likt Brynäs.