JonteD: 4.9 sek kvar när vi gör 2-0. Fortsätt spela såhär nu
Kapanen varit fri flera ggr. Han försöker dra mälvakten på mållinjen och lägga in i öppet mål ofta. Borde skjuta tidigare och högt istället. Samma på straffen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kapanen varit fri flera ggr. Han försöker dra mälvakten på mållinjen och lägga in i öppet mål ofta. Borde skjuta tidigare och högt istället. Samma på straffen