20 spelade. Extremt jämn period som vi går vinnande ur med 0-2. Linjedomherrarna bjuder oss i ärlighetens namn på första målet, men i övrigt även en extremt väldömd period också. Hög nivå, utvisning taget på det som varit något.
Orkar vi hålla detta nu i 40 minuter är väl den gigantiska frågan...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Extremt jämn period som vi går vinnande ur med 0-2.
Linjedomherrarna bjuder oss i ärlighetens namn på första målet, men i övrigt även en extremt väldömd period också. Hög nivå, utvisning taget på det som varit något.
Orkar vi hålla detta nu i 40 minuter är väl den gigantiska frågan...