Bragd-Birger: De senaste två matcherna har vi släppt in fyra snarlika mål med temat: Dålig press/överbelastning i fickan i egen zon, i andra perioden. Båda målen mot Leksand var identiska där vi överbelastade men inte lyckades vinna puck, och gav därmed bort mycket yta. Mot Öret i andra perren så tog vi varken puck eller spelare i pressen, och gav därmed bort mycket yta.
Detta är ett systemfel som jag hoppas att vi pratat igenom ordentligt, och att vi inte gör liknande fel idag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Båda målen mot Leksand var identiska där vi överbelastade men inte lyckades vinna puck, och gav därmed bort mycket yta.
Mot Öret i andra perren så tog vi varken puck eller spelare i pressen, och gav därmed bort mycket yta.
Detta är ett systemfel som jag hoppas att vi pratat igenom ordentligt, och att vi inte gör liknande fel idag.
FORZA TIMRÅ