Sanyet: Klart Sjödda håller på Timrå då jag Känner Lajta och jobbat med han på Telia. Klart han håller färgen ikväll när vepan ska upp hade aldrig spelat i Brynäs om Timrå varit i högsta serien på den tiden 🏒🇦🇹💯
Sanyet: ja han är ju född och döpt i timrå ..att sen Brynäs råkade vara lite bättre och kunde pröjsa betydligt mer under större delen av hans karriär är en helt annan sak.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer