Mickenomad, där ser du. Du hade helt rätt. Så bra som Timrå spelade ikväll mot serieledarna är det ett tag sedan. Kanske inte enbart för Dalen utan Timrå är så bra. BARA TIKARE
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Så bra som Timrå spelade ikväll mot serieledarna är det ett tag sedan.
Kanske inte enbart för Dalen utan Timrå är så bra.
BARA TIKARE