Rip Kirby: I och med att det verkar överlagt för att skada så borde det bli mer, det är ju inte att han är ouppmärksam eller att han inte höll ordning på grejerna.
Inför 2025 ser det ju ändå rätt bra ut ..liten lucka mellan 7-8 plats ..annars rekord jämn serie.. Ändå rätt nice att se linköping på kvalplats. Där kan de få stanna.. 🙂
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...