Farsang: Vi har vunnit 2 av 3 mot er. Skulle snarare säga att i första mötet mellan oss så var det vi som gjorde ett riktigt bottennapp..
Hehe. Nej men skämt åsido. En jämn match överlag.
Förutom när vi leder med 3 mål inför sista och går ner oss ett par procent. Samtidigt som ni får vittring. Då är det inte ovanligt att det ser ut dom det gör i 3:e perioden.
Sen skulle jag väl inte säga att ni har mer spets jäntemot Timrå? I allafall inte bland forwards.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hehe. Nej men skämt åsido. En jämn match överlag.
Förutom när vi leder med 3 mål inför sista och går ner oss ett par procent. Samtidigt som ni får vittring. Då är det inte ovanligt att det ser ut dom det gör i 3:e perioden.
Sen skulle jag väl inte säga att ni har mer spets jäntemot Timrå? I allafall inte bland forwards.