Jugge: man tro fan man sett allt när en brynäsare insinuerar att svensson filmar efter en klar huvud tackling när ni själva försvarar en av seriens största återfalls filmare rödin i tid o otid. det är ett skämt o tror du att svensson på nått sätt förstärker så kan du exakt 0 om hockey . va allt ja ville säga o gott nytt år
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
det är ett skämt o tror du att svensson på nått sätt förstärker så kan du exakt 0 om hockey . va allt ja ville säga o gott nytt år