Brynäsgubbe: sjukt att ni inte kan göra de bättre trots total domar fördel . hur ofta sker 5 mot 3 i två hela minuter på en säsong ? så sjukt sällsynt . o de får ni på två hitte på utvisningar? haha man har fan knappt varit med om värre . på riktigt bättre än 3 straffar i rad. o de gör ni nada av, sen fortsätter domaren blunda för allt ni gör . ni åstadkommer inget. ja hade varit orolig om ja vore ni.
skulle resterande lag läsa er lika bra som tik hade ni nog fått kämpa om play in. synd att alla inte kan va som oss
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
skulle resterande lag läsa er lika bra som tik hade ni nog fått kämpa om play in. synd att alla inte kan va som oss