mikenomad: Nej inte optimalt, speciellt med tanke på skaderisken med alla psykbrytande Kanadicker i de olika Tyska lagen.
Men sen så finns det väl exempel på lag som går långt i CHL och ändå vinner guld. Skellefteå till exempel som kom till CHL final och sedan vann SM guld förra säsongen.
Det kan väl till och med finnas lite fördelar. Med att man inte har lika långt uppehåll och är inne mer i flowet så att säga.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer