Och nej, jag har defenitivt inte svävat iväg efter vinsten igår. Vi har fortfarande mycket att bevisa för att komma topp 6 ens. Kan vi däremot komma upp i gårdagens prestation lite oftare. Jo men då finns absolut chansen att vi tar en topp 6 plats.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och nej, jag har defenitivt inte svävat iväg efter vinsten igår. Vi har fortfarande mycket att bevisa för att komma topp 6 ens.
Kan vi däremot komma upp i gårdagens prestation lite oftare. Jo men då finns absolut chansen att vi tar en topp 6 plats.