{469}: Det var väl där och då han hade insett att förlusten redan var klar. Nog "lättare" att hålla ett stright face i det läget än om allt fortfarande finns att spela om?
Rip Kirby: Noll självkritik från det forumet. Härjar på här och leker uppbragd vän av ordning genom att sprida vidare nån dynga i båda våra böcker som nån efterbliven jävel i våra färger kläckt ur sig i andra sociala medier. Sedan grina om hur lättkränkta VI är 😂
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer