JonteD: "Så där KLART O BETARRT!!!🤣😎🇺🇿 SOM JAG SA förut!!"
Haha, ja - jo - men jag såg inte någon tydlig hänvisning till regelboken eller var i kapitlet det stod.
Märkligt att en spelare som Dasto inte har koll på reglerna till den grad att han gestikulerar åt fel person. Vet att det är vanligt bland spelare i NFL men Dasto är ändå från Kanada och borde vara väl insatt i en så basal sak.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer