Helt oaktat vilka påtryckningar som klubben är eller inte är under från sponsorer så tror jag VERKLIGEN att vår klubbchef kommer att behöva besöka arbetsförmedlingen snart.
Det är fan helt oacceptabelt att ge sin in i diskussioner om klubbens sponsorer och ekonomi med folk på facebook lite slentrianmässigt på en söndagkväll.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...