Vi får se hur duktiga kommunikationsansvariga är på damage control nu då , hur kan man pudla sig ur det här med hedern i behåll? Det här är såväl jävligt irriterande som skrattretande. Det här är fan illojalt!
Äh vafan! Innala sitter ju klämd mellan de vanliga supportrarna och några superskitnödiga sponsorer. Knappast hans fel? Vad fan ska han göra? Ett intetsägande (pliktskyldigt) pressmeddelande för att blidka några viktiga sponsorer är väl inte hela världen?? :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...