1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797020

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
- Är hela debatten om ramsan överdriven och löjlig? såklart är den det.
- Var det klantigt och ogenomtänkt av spelarna att köra en ”hat-ramsa” när man vet att det kommer att filmas och spridas? ja, de borde veta bättre, hade det bara varit klacken som kört ramsan hade detta aldrig lyfts.
- Bäst nu är att bara sitta ner i båten och inte låta detta störa föreningens positiva flow, om en dag har media glömt detta och alla har gått vidare.

Svarskommentarer


Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
colfax: Bara i Timrå.

Har malmöspelaren behövt be om ursäkt efter att ha åkt runt med en "Judas banderoll" angående sportchefen som valde att dra mitt i säsong?

Herregud. Fatta om Facebookriddarna varit "aktiva" under
Hedströms, Ledins och Jämtins tid.

De hade ju suttit på avdelning 23 med tvångströjan på.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
colfax: Boyce körde ju den senast med efter första derbyt. Men då vågade nog inte folk säga nått när det var en Klubbprofil kanske.

Detta har sjungits i årtionden och detta är så skitnödigt så det finns inte.

Annat var det förr när Brynäs fick eskorteras ut ur arenan etc.

Detta PK samhälle går bara utför.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer