{469}: Tror inte vi pratar om samma sak. Jag skiter i vad nån spelare sagt(ÄVEN OM SPELARE/LEDARE(ÄVEN SUPPORTRAR) är någon form av ambassadör för sin förening. Jag har t.o.m en matchtröja med Walli(MoDo dock)
Min poäng är och var, om några dagar är allt detta bortblåst, även om ni sparkat nån gökunge, eller ej. Värre är när idioter vill ha klubbmärke med 'Tummen Upp' och bäbis-färger. Det är då man kan bli upprörd på allvar :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Min poäng är och var, om några dagar är allt detta bortblåst, även om ni sparkat nån gökunge, eller ej. Värre är när idioter vill ha klubbmärke med 'Tummen Upp' och bäbis-färger. Det är då man kan bli upprörd på allvar :)