Isbjörnen2: Håller väl inte på er, men arbetsro och kamp om tredjeplats är väl en bra morot. Isbjörnen2 verkar vara en person som ni ska ta rygg på. Vinn SM till våren först, sen kan ni sparka folk till höger o vänster. Likt vårat forum finns säkert extremt dugliga människor här som kan sköta en förening oklanderligt
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
till höger o vänster. Likt vårat forum finns säkert extremt dugliga människor här som kan sköta en förening oklanderligt