{3405}: Lilla farbrorn har skrivit till Döbeln o berättat hur en stor sponsor tänker! Och jag har även talat om förut om Backlund men då fick jag oktagon i pälsen han sa att det var ärekränkning de jag sa om honom men tar han inte tag i detta som ordförande då ska man inte inneha den positionen tycker jag! Förövrigt så ska klubben o ledningen be alla supportrar o laget och framförallt Walli om EN STOR JÄVLA URSÄKT för sitt agerande!!🤬🤬🤬🇺🇿
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
om Backlund men då fick jag oktagon i pälsen han sa att det var ärekränkning de jag sa om honom men tar han inte tag i detta som ordförande då ska man inte inneha den positionen tycker jag! Förövrigt så ska klubben o ledningen be alla supportrar o laget och framförallt Walli om EN STOR JÄVLA URSÄKT för sitt agerande!!🤬🤬🤬🇺🇿