Håkkybåkky: Det är en otrolig övertolkning att skriva att ekonomin har diskuterats. Innala har uttryckt sig ungefär som så att "med den ekonomi Timrå har så är det viktigt att vara rädd om stora sponsorer". Inte mer än så, inget ingen redan vet. Att dock ens bemöta privatpersoner kring det här via messenger är klantigt och förhoppningsvis en läropeng att så går man inte tillväga i rollen som klubbchef
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...