Per HApps: artistnamnet är väl bubblan men egentligen heter hon Annelie. Om jag inte har helt fel är det hon som på något sätt är involverad iochvdrivandev teamsters. Och ska sprida kärlek och inte hat.. alla ska älska varann. Oavsett blanbla .....jo hon kan naturligtvis haft jättestor inverkan på att innala agerade precis som han gjort. . Frågan är om det var värt att pissa ner sina supportrar och spelare offentligt. Tror inte det faktiskt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Frågan är om det var värt att pissa ner sina supportrar och spelare offentligt. Tror inte det faktiskt.