1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797284

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
mikenomad: Missförstå mig inte. Jag använder Facebook. Syftar alltså på "Hardcore Timrå Facebookgrupperna". Där en av dem är den som varit rätt drivande i detta som jag förstår det.

Att tonerna i Timrå med och motgång var som det var igår, var ju som jag förstod det att folk som här på HS, och andra som vanligtvis inte skriver där. Inte kunde hålla sig igår utan var in och skrev friskt i den gruppen.
Vanligtvis är det handhjärtan och älska motståndaren son gäller. ♥️

Så att förtydliga så har jag inget emot Facebook i sig, jag dom skrivit lite otydligt i så fall. X kan vara ett riktigt mörker också, helt klart.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer