Timrå Isstadion: Som sagt. Läs om. Jag menar specifikt vissa utvalda skribenter på vissa Facebookgrupper. Som får ta alldeles för stor plats. Tillräckligt stor plats för att typ ingen vill hänga på de grupperna.
Likt X får man ju sålla bort vilka man vill följa eller inte.
Jag använder själv Facebook i örvigt. Så jag som varit otydlig här bara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Likt X får man ju sålla bort vilka man vill följa eller inte.
Jag använder själv Facebook i örvigt. Så jag som varit otydlig här bara.