Lider med er i den här soppan som blivit. Fattar inte vad personerna på de höga stolarna tänkte med egentligen.
Tycker styrelsen ska vara glad åt att det vinns hockeymatcher istället för att tro att någon blir kränkt av en vi hatar-x-ramsa. Den är vardagsmat i svensk hockey för tusan. Om än fånig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lider med er i den här soppan som blivit. Fattar inte vad personerna på de höga stolarna tänkte med egentligen.
Tycker styrelsen ska vara glad åt att det vinns hockeymatcher istället för att tro att någon blir kränkt av en vi hatar-x-ramsa. Den är vardagsmat i svensk hockey för tusan. Om än fånig.