Simmalugnt:då ligger det tyvärr på medlemmarna som inte tar det påtal vid års möte! Supporter klubben borde enas och driva frågan på årsmötet, om punkten klubbas bort så är det missförtroendeförklaring av distansen styrelse!
Allt måste hanteras på rätt sätt, men att hota med bojkott är inte rätt väg att gå här.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Allt måste hanteras på rätt sätt, men att hota med bojkott är inte rätt väg att gå här.