Kaj Ko: Ja hur kan det inte vara positivt med lite Modohat liksom. 😉
Hehe nej men jag har släppt det där nu.
Orkar inte lägga mer energi på detta. Har dessutom svårt att se logiken i att bojkotta i detta läge. Varför skall spelarna drabbas av dålig stämning i arenan?
Om nått så bör väl hela västra stå hoppa, gunga och sjunga en "Hata Modo ramsa" som aldrig förr. För att på så sett köra sitt statement?
Nej rätt fokus nu boys and girls. Nu skall vi befästa topp 6 positionen. Växjö Fakers är först ut för lite pisk! 😊
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hehe nej men jag har släppt det där nu.
Orkar inte lägga mer energi på detta. Har dessutom svårt att se logiken i att bojkotta i detta läge. Varför skall spelarna drabbas av dålig stämning i arenan?
Om nått så bör väl hela västra stå hoppa, gunga och sjunga en "Hata Modo ramsa" som aldrig förr. För att på så sett köra sitt statement?
Nej rätt fokus nu boys and girls. Nu skall vi befästa topp 6 positionen. Växjö Fakers är först ut för lite pisk! 😊