1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797580

Sv: Apropå nånting...
Det här handlar inte längre bara om Timrå IK, det handlar om supporterkulturen i stort. Vi har hela Sveriges supportrar bakom oss som hejar på. Lägger vi oss nu så visar vi att vi supportrar inte betyder ett jävla skit, och nästa gång drabbar det en annan klubb.

Kör vi det här in i kaklet så kommer det förmodligen aldrig hända något liknande i någon annan förening.

Vi gör det här för supporterkulturen
Vi gör det här för 51%-regeln
Vi gör det här för framtiden

Sluta tänk kortsiktigt, vad kommer ett guld betyda om 10 år om vi sålt det finaste vi har - supporterkulturen?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{3405}: Låt oss hantera det på rätt sätt istället för att göra en hel hönsgård av en liten fjäder!

Sv: Apropå nånting...
{3405}: skulle tagit guld alla dagar i veckan. Tror 99 procent av supporterkulturen skulle välja det också. Den ynka procenten som tror sej stå över en klubb , inser snart att supporterkulturen kanske t.o.m växer efter framgång

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer