{3405}: om nu Supportrarna och medlemmarna är klubben, så borde man ju försvara den istället för att fälla den!
Ja, den här styrelsen har gjort bort sig flera gånger, men varför lämnas ingen misstro in och varför är den mer eller mindre intakt från förra säsongen?
Aggera rätt, så kan det sluta med både supporterkultur och ett sm-guld! Fortsätt på denna linje så blir det bara kaos
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, den här styrelsen har gjort bort sig flera gånger, men varför lämnas ingen misstro in och varför är den mer eller mindre intakt från förra säsongen?
Aggera rätt, så kan det sluta med både supporterkultur och ett sm-guld! Fortsätt på denna linje så blir det bara kaos