Detta är det sista jag kommer kommentera runt detta, låt oss inte lägga krokben på oss själva, vi har något bra på gång, och klubben behöver oss.
Det bojkottar vågen inte inser är att det dom gör, är exakt vad som dödar supporter kulturen. På min tid var det ” vi är Timrå och vi ger aldrig upp” men som sagt är det viktigare med hata-xxxx ramsor så är det dags för mig att inse att jag blivit gammal.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det bojkottar vågen inte inser är att det dom gör, är exakt vad som dödar supporter kulturen. På min tid var det ” vi är Timrå och vi ger aldrig upp” men som sagt är det viktigare med hata-xxxx ramsor så är det dags för mig att inse att jag blivit gammal.
Denna skit har gått förlångt.