OlliOlla: ja, jag är en kass supporter som tänker säkert framför att utsätta mig för onödig fara, och jag kommer låta väder styra alla dagar i veckan!
Och tyvärr kan jag inte se att jag förstör eller att jag är dålig supporter pga att jag tänker säkerhet, tycker att det är folk som måste påtala att andra är dåliga supportrar som är just det.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och tyvärr kan jag inte se att jag förstör eller att jag är dålig supporter pga att jag tänker säkerhet, tycker att det är folk som måste påtala att andra är dåliga supportrar som är just det.
Klubben får mina dollar iallfall!