1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2799739

Sv: Apropå nånting...
FrOllik: Vad jag förstår så var det inte bara tystnaden i hallen som påverkade, hela historien verkar som det påverkade då de säger att de snackat om det sinsemellan, man läser även mellan raderna på hockeypodden där Jennifer var med. Ja jag hoppas det är överspelat nu och att vi och spelarna kan se framåt mot högre mål.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: det kändes som taskig stämning i hela hallen! Annars brukar det vara som fest när man går på hockey. Men hade jag inte haft årskort så hade jag sett matchen på tv. Nä, avslaget är väl det snällaste man kan säga om den matchen! Det kommer faktiskt vara skönt med en bortamatch nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer