+ 1
Inlägg: 2799878
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{10774}: Skulle faktiskt tippa på att vi kanske inte behövde betala en spänn för Viggo, som redan hade kontrakt med HV. I utbyte så fick de värdefull utbildning av Timrå.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{10774}: Apropå Lindgren, så borde han vara redo för A-laget tämligen snart. Jag gillar det jag har sett av honom. Ge honom mer speltid!
+ 7
Samtidigt är väl minimilönen för en rookie i SHL 22.000 kr/mån så det kan inte ha suttit i pengarna heller.