{469}: Jokinen är nog det bästa som kunde hända Timrå ik i tränarväg.oerhört ödmjuk men hård om det behövs. Framförallt är han ärlig och talar om när laget är totalt uselt och inte är där, både offentligt och inför spelarna. .. Han vet vad som krävs för att bli framgångsrik.så nu är det upp till spelarna att visa att även de vill nånting.. Är en enom skillnad att hamna top 4-5-6 eller bli 7-8.. Lär väl antagligen bara skilja några poäng mellan dessa platser så alla poäng är exakt lika viktiga och kan visa sig ha stor betydelse. Därför har man inte råd med så många platt matcher där man förlorar eller tappar poäng pg av att inte är på plats mentalt ...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han vet vad som krävs för att bli framgångsrik.så nu är det upp till spelarna att visa att även de vill nånting..
Är en enom skillnad att hamna top 4-5-6 eller bli 7-8..
Lär väl antagligen bara skilja några poäng mellan dessa platser så alla poäng är exakt lika viktiga och kan visa sig ha stor betydelse.
Därför har man inte råd med så många platt matcher där man förlorar eller tappar poäng pg av att inte är på plats mentalt ...