{469}: Det finns ett Youtube avsnitt när Emil Hansius är hocketytränare för en dag och då intervjuar han Bulan. Just precis den frågan dyker upp ang pondus och skrika på laget. Bulan säger att han helst inte gör det, men krävs det så händer det.
Sen om jag kommer ihåg rätt så frågar Emil vad han brukar säga då och Bulan svarar ngt i stil med att han inte vill ha det filmat :D
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen om jag kommer ihåg rätt så frågar Emil vad han brukar säga då och Bulan svarar ngt i stil med att han inte vill ha det filmat :D