bar mofftak: tycker absolut inte stt du överreagerar. Sättet herr styrelse skrev på fick det mycket väl att se ut som att folk öppet här har suttit och hotat styrelse med mera.
Octagon: Gillar verkligen att vi har en sån kontakt här men om du nu ska utge dig för att vara i styrelsen så bör du tänka hur du skriver med. I det stora hela så representerar du HELA styrelsen på eget bevåg och ska då hålla ton därefter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sättet herr styrelse skrev på fick det mycket väl att se ut som att folk öppet här har suttit och hotat styrelse med mera.
Octagon: Gillar verkligen att vi har en sån kontakt här men om du nu ska utge dig för att vara i styrelsen så bör du tänka hur du skriver med.
I det stora hela så representerar du HELA styrelsen på eget bevåg och ska då hålla ton därefter.