JonteD: Han skrev ju inte ett enda ord om att du hotat nån. Han erbjöd sig att ringa upp dig vid mötet eftersom du själv skrev att du bodde för långt bort för att gå på mötet.
Kerstin_k: Flåt alla vänner blev upprörd o de rann över en aning 😎 sen lördagens uttalande tycker inte om när de känns som att man blir utpekad!! Sorry alla trevliga Timråiter härinne!!🇺🇿🤠
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En gest av vänlighet.