Rico01: Men hörni! Hallå! Jag var iallafall på matchen i Jönköping och tittade. Väldigt starkt gäng VI har. Stabil hockey och genomtänkt spel. Det är ändå kul att fokusera på vårt lag, så tycker jag :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag var iallafall på matchen i Jönköping och tittade.
Väldigt starkt gäng VI har.
Stabil hockey och genomtänkt spel.
Det är ändå kul att fokusera på vårt lag, så tycker jag :-)