Bragd-Birger: Fint inlägg med 2 reflektioner: - Meningen "Tyck mindre om HV!" är svårtolkad i skrift. Är pauseringen efter 'mindre' eller efter 'om'? - Det där håkkylaget från Öster stavas väl ändå Väschsxjö?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
- Meningen "Tyck mindre om HV!" är svårtolkad i skrift. Är pauseringen efter 'mindre' eller efter 'om'?
- Det där håkkylaget från Öster stavas väl ändå Väschsxjö?