Andersson: Såg nu att Harde är klar. Great news! Luleåsfans skrev här igår att vi får ta honom för han är värdelös där. Har en känsla av att han lär lyckas bra här som tidigare, som de flesta andra som behöver få ett lyft i sin karriär gör när de går till Timrå 😎
Välommen tillbaka Harde! Vi behöver en tung back som tar skott ofta
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Luleåsfans skrev här igår att vi får ta honom för han är värdelös där. Har en känsla av att han lär lyckas bra här som tidigare, som de flesta andra som behöver få ett lyft i sin karriär gör när de går till Timrå 😎
Välommen tillbaka Harde! Vi behöver en tung back som tar skott ofta