Va fan spelar detaljerna för roll. Vi får efter resurserna en kanonfin hall, vad jag kan se. Vi behåller lite av "ladanostalgin" men i upphottad arenaform ala rödvit dynamit!
Sportbar, lite loger där vi kan låsa in slipsnissar så att man slipper se dom samt ståplats kvar på ena korten. Detta dessutom inom rimliga ekonomiska gränser.
Bara nu den avgörande SM-finalmatchen blir på hemmaplan...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
SER FÖRBANNAT SCHYSST UT!!!!!!
Va fan spelar detaljerna för roll. Vi får efter resurserna en kanonfin hall, vad jag kan se. Vi behåller lite av "ladanostalgin" men i upphottad arenaform ala rödvit dynamit!
Sportbar, lite loger där vi kan låsa in slipsnissar så att man slipper se dom samt ståplats kvar på ena korten. Detta dessutom inom rimliga ekonomiska gränser.
Bara nu den avgörande SM-finalmatchen blir på hemmaplan...