Rip Kirby: Vilka håller ni på i matchen Frölunda-Örebro? FHC säger nog de flesta då Örebro gärna inte ska ta in poäng mot oss. Men vi vill ju gå om Frölunda också: Men det får vi göra senare isf :) Oavgjort vore bra
Smörgåsen : Skulle påstå att det kommer vara mer karaktär i laget kommande säsong än den som var. 16 forwards i truppen, vilket innebär att 6-7 spelare kommer behöva slåss med näbbar och klor för att ta en plats på 4 kedjor, då om nåt ... | Läs mer