Hank: Nån som verkligen skulle må bra av ett mål, kommentatorn får ursäkta, är ju Wedin. Han skulle ju må mycket bättre av det än vad den där Davidsson han surrar om.
Synd på ribban för MP. Nära ett hattrick.
Rolig match. Känns lite som en slutspelsmatch. Blev inte många långa anfall för något av lagen.
Var det någon som såg om Kapanen spelade mer efter gruffet?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...