bar mofftak: just för stunden känns penga frågan ointressant. Det sportsliga däremot känns hyper intressant. Som sämst får vårat J20 ett bra tillskott, som bäst får vi en jävla bredd på centersidan i a-laget men rimligtvis petar han inte nån av Lander,Kapanen eller EP, utan det är väl främst Bojjan och Eisenmenger han får tampas med
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...