Karlsson74: har förståelse.för att.Wiken blev sur. Om grabben skrev på för en annan klubb, ett kontrakt som ÄVEN gäller om DIF skulle gå upp..... varför skulle Wiken vilja ha en grabb i sitt lag som uppenbarligen inte vill spela där? Men men..... bra för oss i vilket fall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om grabben skrev på för en annan klubb, ett kontrakt som ÄVEN gäller om DIF skulle gå upp..... varför skulle Wiken vilja ha en grabb i sitt lag som uppenbarligen inte vill spela där?
Men men..... bra för oss i vilket fall.