Puckat: onekligen intressant! Funkar det inte med Kapanen vet vi ju att Lander har fin fin kemi med Hållander och wedda sedan tidigare. Sen blir det en rejäl konkurrens situation på forwards sidan, ja även på backsidan nu när diddi snart är tillbaka. Kommer vi få se Erixon mer denna sesse?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Funkar det inte med Kapanen vet vi ju att Lander har fin fin kemi med Hållander och wedda sedan tidigare. Sen blir det en rejäl konkurrens situation på forwards sidan, ja även på backsidan nu när diddi snart är tillbaka. Kommer vi få se Erixon mer denna sesse?