mikenomad: Håller med dig till 100%. Jonte är i princip är poänggarant, så i hans fall handlar det om att minimera de negativa aspekterna(defensivt spel, intensitet i check osv) eftersom vi vet att poängen kommer.
Denna säsong är ett stort steg framåt, där man tydligt ser hur han har en helt annan arbetsinsats än tidigare. Samtidigt som han levererar mängder med pinnar
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Denna säsong är ett stort steg framåt, där man tydligt ser hur han har en helt annan arbetsinsats än tidigare. Samtidigt som han levererar mängder med pinnar