1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2804075

Sv: Apropå nånting...
Puckat: F.Hållander - O.Kapanen - A.Wedin
P.Svensson - S.Forsmark

J.Dahlén - E.Pettersson - S.Hartmann
L.Nässén - L.Pilö

M.Pääjärvi - A.Lander - E.Walli-Walterholm
K.Näkyvä - E.Eronen

O.Johansson - L.Eriksson - A.Lundmark

Extra:
D.Strömberg
J.Boyce

Utanför:
M.Eisenmenger

Ja, det är nog det bästa vi kan komponera våra kedjor just nu tror jag. Vi får se om vi får se detta. Möjligen att Boyce ska spela istället för OJ, men de kan väl skifta. Boyce har varit väldigt nyttig och gör t.om mål ibland.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ja denna uppställning ser ju riktigt bra ut 👊👍

Jag skulle också kunna tänka mig Lundmark i första istället för Wedin som tar Pääjärvi's plats i tredje som då istället tar plats i fjärde.

Men Emil-Dahlen-Hartman tror jag blir bra och att flytta Dahlen tror jag är bra både för Dahlen och övriga.

Och Näkyvä kanske möjligtvis ut och Strömberg in i tredje backpar. Hade väl trott mer på Näkyvä men kanske ändå före Strömberg.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...