1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2804079

Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Ja vi tycker uppenbarligen olika i frågan. Jonte bringar absolut nåt på bordet men som det är nu har Olli (hittills) låst sig vid formationer som håller tillbaka sista växeln för det här lagets inneboende offensiva slagkraft. Det är jag rätt säker på. Men spännande att se om det kanske blir ändring på det nu då

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: antingen får du pudla när vi står i SM-final o jonte är i toppen av poäng ligan eller så får ja pudla när vi viker ner oss i slut spel o jonte har uppenbart inte gjort de han ska ;)

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Är då inte den relevanta frågan VARFÖR har Jokinen låst sig vid den formationen istället för att ondgöra sig på den som gör mest poäng i laget?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...